هزینه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی چیست؟

هزینه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی چیست؟

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و می‌خواهید از یک روش تبلیغاتی پربازده با کم‌ترین هزینه را امتحان کنید، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی یک روش مناسب است. با وجود آن که ارسال پیامک انبوه نسبت به دیگر روش‌های بازاریابی و تبلیغات هزینه کمتری دارد، اما اگر اصول بازاریابی پیامکی را در آن رعایت کنید بازدهی بسیار خوبی دارد. به طوری که شما با کمترین هزینه می‌توانید پیامک انبوه تبلیغاتی را به دست صدها هزار نفر برسانید و فروش کسب‌وکارتان را بیشتر کنید.

ارسال اس ام اس انبوه، ‌یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی است که توسط کسب‌وکارها برای جلب توجه مخاطبان هدف و تشویق آنها برای خرید محصول یا خدمتی خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های پیامک انبوه چیست و تعرفه پیامک انبوه چقدر است؟ این سوالی است که در این مقاله می‌خواهیم پاسخ آن را بررسی کنیم تا ببینید که این روش تبلیغاتی چقدر برای شما مناسب است.

پیامک انبوه چیست؟

موبایل بخش جدا نشدنی از افراد و تبلیغات بخش جدا نشدنی از کسب‌وکارها است! در واقع هیچ کسب‌وکاری بدون تبلیغات رشد نمی‌کند و هیچ کاربری هم وجود ندارد که در طی روز بارها و بارها از موبایل خود استفاده نکند. همین مسئله باعث شده تا ارسال پیامک انبوه یکی از بهترین روش‌های تبلیغات کسب‌وکارها باشد. در واقع پیامک انبوه پیامکی است که یک متن تبلیغاتی را برای هزاران کاربر ارسال می‌کند، آن هم در کمتر از چند دقیقه.

هزینه ارسال پیامک انبوه نسبت به بسیاری از روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی بسیار کمتر است! همین مسئله باعث شده تا کسب‌وکارهای زیادی از پیامک انبوه تبلیغاتی استفاده کنند و البته نتیجه بسیار خوبی هم بگیرند. برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی تنها چیزی که نیاز دارید، یک پنل پیامک است. هزینه پنل پیامک خیلی زیاد است و تنها باید یک بار آن را پرداخت کنید! پس از آن برای هزینه ارسال پیامک انبوه تنها به هزینه‌های ارسال پیامک مربوط می‌شود و نیازی به خرید ابزار دیگری نخواهید داشت.

ویژگی‌های ارسال پیامک انبوه

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ممکن است برای همه کاربران پیش بیاید، این است که خرید پنل پیامک انبوه چه ویژگی‌هایی دارد! در واقع هر روش تبلیغاتی ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارد. تا زمانی که با ویژگی‌های آن آشنا نشوید، شاید نتوانید به درستی برای استفاده از آن تصمیم بگیرید. هزینه ارسال پیامک انبوه نسبت به بسیاری از روش‌های بازاریابی کمتر است اما این مورد تنها مزیت بازاریابی پیامکی نیست!

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید پنل پیامک انبوه عبارتند از:

سرعت بالای ارسال پیامک انبوه

اولین ویژگی خرید پنل پیامک انبوه این است که شما می‌توانید در مدت زمان کوتاه، پیامک موردنظر را به کاربران تحویل دهید! شاید تحویل پیامک به هزاران کاربر کمتر از یک دقیقه طول بکشد. سرعت بالای ارسال پیامک انبوه باعث شده تا این روش یکی از بهترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات برای کسب‌وکارها باشد. درهر زمانی که شما اراده کنید، می‌توانید به راحتی و با سرعت بالا پیامک موردنظر خود را برای کاربران ارسال کنید.

کافی است لیست شماره موبایل مشتریان خود را در اختیار داشته باشید، یک متن پیامک آماده کنید و در نهایت آن را برای مشتریان خود ارسال کنید. این روش نیاز به ابزار خاصی هم ندارد و فقط نیاز به خرید پنل پیامک انبوه خواهید داشت.

امکان دریافت گزارش

یکی از مهم‌ترین مسائلی که برای کسب‌وکارها اهمیت زیادی دارد، دریافت گزارش است. در واقع کسب‌وکارها باید ببینند که به ازای هزینه صرف شده چقدر تعامل از طرف کاربران دریافت کرده‌اند! یکی از مهم‌ترین مزایای پیامک انبوه تبلیغاتی این است که گزارش نهایی آن در اختیار شما قرار می‌گیرد. در واقع شما می‌توانید ببینید که چه تعداد پیامک ارسال شده، چه تعداد به دست مشتریان رسیده، چه تعداد از مشتریان پیامک را باز کرده‌اند. با کمک این فاکتورها به به راحتی می‌توانید استراتژی بازاریابی پیامک انبوه خود را بهبود ببخشید.

با وجود آن که تعرفه پیامک انبوه پایین است، باز هم باید کمپین‌های پیامکی خود را بهینه‌سازی کنید تا با کمترین هزینه بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

بازخورد سریع از کاربران

یکی دیگر از ویژگی‌های ارسال پیامک انبوه بازخورد سریع کاربران است! در واقع هنگامی که شما پیامک موردنظر خود را برای کاربران ارسال می‌کنید، همان لحظه نوتیفیکیشن دریافت پیامک را دریافت می‌کنند. سپس موبایل خود را برداشته و پیامک شما را باز می‌کنند! این یعنی بازخورد سریع از کاربران دریافت می‌کنید! البته این موضوع که کاربران چقدر به پیامک شما توجه می‌کنند، کاملاً بستگی به رعایت اصول بازاریابی پیامکی دارد.

هر چقدر اصول بازاریابی پیامکی را بیش‌تر رعایت کرده باشید، بازگشت هزینه ارسال پیامک انبوه هم بهتر صورت می‌گیرد! چرا که با بازاریابی درست، میزان فروش شما افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه، کمپین بازاریابی پیامکی موفق‌تری خواهید داشت.

امکان استفاده از ابزارهای مختلف در پنل پیامک

با خرید پنل پیامک انبوه به امکانات و ابزارهای مختلفی دسترسی خواهید داشت! در واقع پنل پیامک امکانات و قابلیت‌های بسیار خوبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید کمپین پیامکی موفق‌تری را رقم بزنید. گاهی اوقات شما در حال تبلیغات برای یک کسب‌وکار محلی هستید! بنابراین نیاز دارید که به کاربران همان منطقه پیامک ارسال کنید.

یکی از قابلیت‌های بسیار جذابی که در پنل پیامک انبوه وجود دارد، امکان ارسال پیامک انبوه منطقه‌ای است! در واقع می‌توانید مشخص کنید که پیامک‌های ارسال شده به دست کاربران کدام منطقه برسد. در این صورت، فقط کاربرانی که می‌توانند به کسب‌وکار محلی شما دسترسی داشته باشند، پیامک شما را دریافت کرده‌اند. در این صورت با جلوگیری از ارسال پیامک برای کاربرانی که در آن منطقه نیستند، هزینه ارسال پیامک انبوه کاهش پیدا می‌کند.

امکان استفاده از وب سرویس

اگر برای کسب‌وکارتان یک سایت دارید، با استفاده از وب سرویس به راحتی می‌توانید پنل پیامک را به سایت خود متصل کنید! بسیاری از ارائه‌دهندگان پنل پیامک انبوه تبلیغاتی پلاگین‌های اتصال به سایت را هم در اختیار شما قرار می‌دهند. با این کار، به راحتی می‌توانید بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک را از طریق پنل مدیریت سایت خود انجام دهید. با توجه به اینکه امکان استفاده خودکار از پنل پیامک وجود دارد، پیشنهاد می‌کنیم حتماً پنل پیامکی را به سایت خود متصل کنید.

با استفاده از وب‌سرویس و پلاگین‌های بازاریابی در سایت، به راحتی می‌توانید از قابلیت پیامک انبوه منطقه‌ای هم استفاده کنید! چرا که شما می‌توانید اطلاعات مشتریان را از طریق سایت دریافت کنید و از طریق همان سایت، برای مشتریان یک منطقه یا شهر خاص پیامک تبلیغاتی بفرستید. این موضوع روی بازاریابی و میزان فروش شما تاثیر به سزایی دارد.

ارزان و به‌صرفه بودن

با خرید خرید پنل پیامک انبوه می‌توانید به یک روش تبلیغاتی بسیار ارزان و به‌صرفه دسترسی داشته باشید! چرا که در این صورت تنها هزینه‌ای که باید پرداخت کنید، هزینه ارسال پیامک است. با توجه به این که تعرفه پیامک انبوه پایین است، در نهایت کمپین پیامکی شما هم هزینه زیادی نخواهد داشت! البته باز هم همه چیز بستگی به رعایت اصول بازاریابی پیامکی دارد و باید آن را یاد بگیرید.

گاهی اوقات کسب‌وکارها بدون رعایت اصول پیامک ارسال می‌کنند که در این صورت با وجود پایین بودن تعرفه پیامک انبوه نتیجه خوبی نمی‌گیرند. پس لازم است برای صرفه‌جویی در هزینه ارسال پیامک انبوه در مواقع درست برای کاربران پیامک ارسال کنید؛ زیاد بودن تعداد پیامک‌ها باعث می‌شود تا کاربران شما را اسپم بشناسند و پیامک‌های دریافتی شما را مسدود کنند.

تعرفه ارسال پیامک انبوه چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای کاربران پیش می‌آید، این است که هزینه ارسال پیامک انبوه چقدر است؟

هزینه ارسال پیامک به ۳ فاکتور مهم بستگی دارد:

شرکت ارائه‌دهنده پنل پیامک

اولین فاکتوری که روی تعرفه پیامک انبوه تاثیر زیادی دارد، شرکت موردنظر است. هر شرکت تعرفه‌های خاص خود را دارد که توسط مدیران آن تنظیم می‌شود! بنابراین باید از شرکتی که کم‌ترین تعرفه را در کنار بالاترین کیفیت ارائه می‌کند، استفاده کنید.

پنل مورد استفاده توسط کاربران

هر شرکت پنل‌های پیامکی مختلفی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که هر کدام از آن‌ها، تعرفه خاص خود را دارند. همچنین هرکدام از پنل‌ها تعرفه پیامک انبوه متفاوتی دارند و این موضوع روی هزینه ارسال پیامک انبوه تاثیر زیادی دارد. معمولاً شرکت‌های بزرگ از پنل‌های ویژه استفاده می‌کنند تا امکانات بیشتر با تعرفه پیامک انبوه کمتر در اختیارشان قرار بگیرد.

اپراتور مورد استفاده برای ارسال پیامک

اپراتور مورد استفاده برای ارسال پیامک آخرین فاکتوری است که روی هزینه ارسال پیامک انبوه تاثیر زیادی دارد! اپراتورها در واقع پیش‌شماره خطوط مورد استفاده هستند که هر کدام هزینه خاص خود را دارند. معمولاً اپراتور ۵۰۰۰۲ و ۵۰۰۰۴ کم‌ترین هزینه را در میان اپراتورهای دیگر دارد.

با ارسال پیامک انبوه به رشد کسب‌وکارتان کمک کنید!

هر کسب‌وکار از روش‌های مختلفی برای بازاریابی و تبلیغات استفاده می‌کند! یکی از این روش‌ها، ارسال پیامک انبوه است که تقریباً کم‌ترین هزینه را در میان سایر روش‌های تبلیغاتی دارد. نه تنها هزینه آن کمتر است، بلکه اگر با رعایت اصول انجام شود تاثیر بیشتری هم روی فروش شما خواهد داشت! استفاده از یک شرکت معتبر که خدمات باکیفیتی ارائه می‌کند، در کاهش هزینه ارسال پیامک انبوه و در نهایت هزینه‌های کسب‌وکارتان تاثیر زیادی دارد.


سامانه پیامکی نیازپرداز، از سال ۱۳۸۵ با فعالیت در حوزه مهندسی نرم‌افزار و تکنولوژی فعالیت خود را شروع کرده است. سامانه نیازپرداز حالا بخش قابل‌توجهی از بازار تبلیغات پیامکی و محصولات مرتبط با آنها را در اختیار دارد و بیش از ۷۰۰ هزار مشتری حقیقی و حقوقی در سراسر کشور را خدمت‌رسانی می‌کند! خدمت‌رسانی به جامعه و کمک به رشد و توسعه فرهنگ استفاده از اینترنت و فناوری‌های نوین، به‌عنوان شاخصی برای رشد و توسعه کشور، همواره در توجه مدیران و کارکنان سامانه پیامکی نیازپرداز قرار داشته است .