معرفی چنل های یوتیوب برای تریدها! + آموزش استفاده

معرفی چنل های یوتیوب برای تریدها! + آموزش استفاده

امروزه میتوان یوتوب را بزرگترین دانشگاه آنلاین جهان دانست. شبکه اجتماعی که برخلاف دیگر شبکه ها، تمرکزش بر تولید محتوای با کیفیت است تا سرگرمی. شما در هر موضوع آموزشی که بخواهید میتوانید در یوتوب محتوای مفید و درجه ۱ پیدا کنید. در زمینه فارکس نیز همین مسئله صدق میکند. بزرگترین تحلیل گران و اساتید آموزشی جهان عموما کانال یوتوب دارند و محتوای خود را در آن قرار میدهند تا همه افراد بتوانند به رایگان از آن استفاده کنند. اگر به دنبال یادگیری در یوتوب هستید ما در این مقاله بهترین کانال های یوتوب مناسب تریدرها را به شما معرفی خواهیم کرد.

 کانال the tradingchannel

کانال the trading channel یکی از مشهورترین کانال های آموزشی ترید در فارکس است که بیش از ۲.۵ میلیون نفر سابسکرایبر دارد. در این کانال انواع آموزش تریدینگ، ساخت استراتژی؛ الگوها و … به بهترین شکل ممکن به کاربران آموزش داده میشود. حتی در این کانال چند استراتژی معاملاتی جذاب وجود دارد که میتوانید از طریق یادگیری آنها در بازار فارکس معامله کنید. پیشنهاد میکنم به عنوان یک تریدر این کانال را حتما دنبال کنید.

کانال Trading 212

این کانال نیز مربوط به چند تریدر حرفه ای است که البته بیشتر روی معاملات سهام Stock متمرکز هستند ولی خب تمامی اصول معامله گری را از سطح مبتدی تا حرفه ای به صورت ویدئو به آموزش میدهند. همچنین دراین کانال اخبار مهم بازار که قرار است در آینده رخ دهد و تاثیری که احتمالا روی چارت ها گذاشته میشود نیز مورد بررسی قرار میگیرد.

کانال The Trading Geek

این کانال نیز مربوط به یک تریدر حرفه ای از آسیا به نام Brad Goh هست که ضمن آموزش، لایو ترید نیز در ان گذاشته میشود. این جوان پر انرژی در آموزش هایش نشان میدهد که چطور میتوانید یک حساب کوچک را در یک سال به حساب های بزرگ تبدیل کنید و بیشتر شهرتش در یوتوب به همین دلیل است. تعداد سابسکرایبر های این کانال حدود ۸۰۰ هزار نفر است.

کانال LIVE Live Trading by TraderTV Live

این کانال ویژه افرادی است که دوست دارند لایو تریدهای یک گروه حرفه ای از معامله گران را تماشا کنند. در این کانال شما میبینید که تحلیل گران حرفه ای چارت خود را به صورت زنده به نمایش گذاشته اند تا معاملات انها دیده شود. در مقابل خودشان هم هستند که درباره وضعیت بازار صحبت میکنند و میتوانید تحلیل انها را نیز هم زمان مشاهده کرده و بشنوید.

کانال Wysetrade

این کانال نیز یکی از مهمترین و حرفه ای ترین منابع آموزشی رایگان را به صورت ویدئو در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید از طریق ویدئوهای آموزشی Wysetrade به صورت خود اموز کارکردن در بازار فارکس را بیاموزید. این کانل همچنین یک وب سایت آموزشی نیز دارد که برخی از محتوای آموزشی را در سایت آن ببینید.

چطور از کانال ها استفاده کنیم:

همانطور که گفتیم کانال های یوتوب منابع آموزشی رایگانی هستند که هرکدام با داشتن صدها ویدئوی مختلف کمک میکنند تا دیگران بتوانند مباحث آموزشی را بیاموزند. شما به عنوان یک تریدر میتوانید ابتدا در یک بروکر حرفه ای مانند آلپاری حساب معاملاتی باز کنید. بعد از طریق کانال های یوتوبی که در بالا معرفی شد آموزش در فارکس را به راحتی یادبگرید.