درآمد رونالدو و مسی از فالوور های فیک صفحات مجازی

درآمد رونالدو و مسی از فالوور های فیک صفحات مجازی

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هر دو از ستارگان تاریخ فوتبال جهان هستند که هر کدام در دوران کودکی با مشکلات عجیب و سختی مواجه بودند، اما سرنوشت و تلاش، آرزو‌های آنها را محقق کرد و امروز نه تنها درجهان به عنوان فوق ستاره شناخته می شوند بلکه جزو ثروتمندترین ورزشکاران می باشند. درآمد این دو چهره ورزشی تنها از فوتبال نیست بلکه آنها در فضای مجازی نیز طرفداران و دنبال کننده های فراوانی دارند و از طریق تبلیغات درآمد زیادی را کسب می کنند.

جالب است بدانید که مسی و رونالدو نیز مانند بسیاری از چهره های سرشناس در فضای مجازی فالوور فیک و جعلی داشته و از این طریق نیز کسب ثروت می کنند. تعداد فالوورهای فیک رونالدو و مسی و مقدار درآمدشان از این دنبال کننده های جعلی را بررسی می کنیم.

تعداد فالور های واقعی رونالدو چقدر است

امسال نیز همچون سال های گذشته کریستیانو رونالدو بیشترین فالوور را در فضای مجازی در اختیار دارد. کریستیانو رونالدو ستاره پیشین تیم‌های منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس که در حال حاضر به تیم النصرعربستان پیوسته، دارای ۶۱۹ میلیون نفر دنبال کننده در فضای مجازی است و به لحاظ تعداد فالوورها در صدر قرار دارد اما نمی توان تعداد فالوورهای رونالدو را ثابت عنوان کرد چون هر لحظه و هر روز بر تعداد آنها افزوده می شود و ممکن است تا چند روز دیگر این عدد بیشتر هم شود.

اینستاگرام رونالدو

فالوورهای کریستیانو رونالدو

این تعداد فالوور برای کریستیانو رونالدو سود بسیار زیادی را داشته است؛ جالب است بدانید که ۱۵۰ میلیون یعنی ۲۴.۳% از ۶۱۹ میلیون دنبال‌کننده رونالدو فیک و جعلی هستند و ستاره پرتغالی باشگاه النصر، برای هر یک از پست‌های تبلیغاتی خود، بیش از ۳۶۰ هزار پوند از فالوورهای «جعلی» دریافت می‌کند.

تعداد فالوورهای واقعی لیونل مسی چقدر است

لیونل مسی، بازیکن و کاپیتان تیم آرژانتین و دارنده ۸ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در جایگاه دوم تعداد فالوورها در فضای مجازی قرار دارد و دارای ۴۹۸ میلیون دنبال کننده در فضای مجازی می باشد، جالب است بدانید تعدادی از دنبال کنندگان این ستاره محبوب فوتبال همچون رونالدو فیک و جعلی هستند و او نیز به خاطر دنبال کنندگان جعلی درآمد قابل توجهی دارد.

تعداد فالوورهای لیونل مسی

اینستاگرام مسی

تعداد فالوورهای جعلی لیونل مسی ۱۲۱ میلیون یعنی ۲۴.۳۷% بوده و فوق ستاره آرژانتینی به خاطر همین دنبال کنندگان فیک از هر پست تبلیغاتی ۲۷۴,۹۲۸ پوند (۳۵۰,۲۲۶ دلار) درآمد دارد.