استفاده ۱۰۰ درصدی از کالاهای داخلی در تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها

استفاده ۱۰۰ درصدی از کالاهای داخلی در تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها

مهر: سعید حیدری در نشست کارگروه علمی تخصصی بازرگانی و تأمین کالا در صنعت نفت گاز و پتروشیمی که به میزبانی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد بیان کرد: تداوم و پایداری تولید در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی و دیگر شرکت‌های پتروشیمی و … از نتایج اقدام‌های علمی و مهم مدیریت زنجیره تأمین است.

وی ادامه داد: اقدام‌های شایسته‌ای از سوی واحدهای بازرگانی برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود و با برگزاری همایش بازرگانی صنعت نفت گاز و پتروشیمی به‌دنبال بررسی چالش‌ها و مدیریت دانش و انتقال تجربه با دیگر مدیران بازرگانی صنعت نفت گاز و پتروشیمی کشور هستیم.

مدیر بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه تولید پایدار این مجموعه با بازوی توانمند سازندگان داخلی گره‌خورده و انتظار داریم این روند شکوفایی تداوم داشته باشد تصریح کرد: این مجموعه از ابتدای امسال تا کنون و در بازه تعمیرات اساسی به‌صورت ۱۰۰ درصدی از کالاهای داخلی استفاده کرده است.

توسعه همکاری مجتمع گاز پارس جنوبی با پارک علم و فناوری خلیج فارس

رحمان دشتی رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس نیز در این نشست گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی همکاری سازنده‌ای با پارک علم و فناوری خلیج فارس دارد و تا کنون به دستاوردهای مطلوبی در این حوزه رسیده‌ایم.

وی اظهار کرد: دومین همایش بازرگانی و تأمین کالا در صنعت گاز و پتروشیمی ایران بهمن ۱۴۰۳ با حضور متخصصان حوزه بازرگانی و مدیران ارشد صنعت نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به‌عنوان قطب توسعه انرژی و ساخت داخل ایران برگزار خواهد شد.